onsdag 22 april 2009

Skola

Onsdag.
Jag hatar Onsdagar!
Inte egentligen eftersom det är mitten av veckan och då är det snart helg + att det är grey's ikväll :D
Men det är just Onsdagarna i skolan. Dom suger! Först har vi matte, sedan svenska och visst. Det kanske inte är dom roligaste ämnerna men så illa är det inte.
Det är nu. Kl 12 som helvetet börjar!
Först har vi medieproduktion, där vi ärligt talat, inte gör ett jävla skit. Vi bara sitter vid datorn fram till kl 15. Sedan då jävlar. Då börjar datorkunskapen! Så vi sitter bara här i fyra och en halv jävla timme!!! Att sitta vid datorn så länge är inte vad mitt huvud behöver :c
Det är därför jag bloggar så sällan. För jag sitter nästan aldrig vid datorn...

Min huvudvärk har blivit värre. Väldigt mycket värre.
Och jag vet att det är det enda jag tjatar om och jag förstår att det är skitjobbigt att sitta och läsa och lyssna på men jag är också trött på det ska ni veta.
Så sjuuukt trött på det. Så obeskrivligt. Och jag vet att det finns saker som är så mycket värre än det här och saker som är jobbigare och det här kanske inte är så jävla farligt men seriöst. Det här äcklar mig!
Jag orkar inte med någonting längre. Vet inte ens hur jag ska klara av spelningen imrogon.
Men det ska jag. För jävlar vad jag har längtat!
Underoath <3
Ett av mina absoluta favoritband. Imorgon kommer bli en dag att minnas.
Haha jag ryser när jag tänker på det.

Sen fö. Så är jag så sjukt glad att jag har mina kompisar! Ni är så jävla bra, TA ÅT ER!
Jag hade verkligen inte klarat det här utan vissa... Jag tror ni vet vilka ni är.
Tack <3
Jag fortsätter att kämpa för er nu.

Nu är min kära pappa här för att hämta mig. <3
Skriver mer någon annan dag eller ngt..
Bye!

Inga kommentarer: